Arbets och deklaration

Glömt att berätta att samtalet med Arbetsförmedlingen gick bra. Han ska skicka hem lite info om datum när jag ska återkoppla till dom, annars var det rätt så lugnt då jag hade bra koll på läget med jobb.


Har fått två extradagar med jobb till veckan, och jag ska på utbildning på tisdag. Så det blir en vanlig 5 dagars vecka.


Sen så har jag deklarerat, eller snarare min farfar har gjort det år mig. Han hjälpte mig göra avdrag för dubbelt boende och förhöjda levnadskostnader pga min flytt i höstas. Peppar peppar så kommer jag få tillbaka någon tusenlapp till. Nu ska jag fundera på vad jag ska spendera dom pengarna på, bättre än att räkna får.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad hände med jobbet på jysk?

2009-04-27 @ 11:01:19
URL: http://wennie.blogg.se/
Postat av: Amanda

här är allt fint. våren är ju här. =) Molly springer barbent och barfota. det är ett gott tecken på att det är snart sommar. kram

2009-04-27 @ 21:45:58
URL: http://amandalenman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0